Bu Blogda Ara

UMURBEY Şarabı

Sevgili dostum Şakir, dün gece beni güzel bir şarapla tanıştırdı.

Şaraba sevdamı bildiğinden, epeydir kendisinden UMURBEY şaraplarını dinliyordum. Zaman zaman da içiriyordu, birlikte uzun uzun konuştuğumuz sohbetlerimizde, UMURBEY hep vardı.

RESERVE, 2008, Cabarnet Savignon...Bunu ilk kez denedim.

Orta gövdeli, meyve ağırlıklı, bana göre içimi kadife yumuşaklığında, meşe fıçı, biraz da bitter çikolata tadında, nefis bir şaraptı.

Öyle güzel bir emekle yapılmış ki, gerçekten çok sevdim.
Herkesin damak zevki, şaraba dair çok farklıdır. Bence hangisiyle keyif alıyorsanız, o sizin beğendiğiniz şaraptır. Daha da ötesi yok.

Elbetteki, kaliteli üzüm, iyi bağcılık, üretim, şarap prosesi gibi mühim konular çok önemli, çünkü ne de olsa,

"İyi üzümden kötü şarap yapmak çok kolaydır ama kötü üzümden iyi şarap yapmak imkansızdır."

Nisan ayında bir çok yerli/yabancı şarap etkinlikleri olur, keyifle hepsine katılmak istiyorum.

Bir gün gelir de, ucundan kıyısından şarapla ilgili bir iş yapabilirsem, işte o zaman çok mutlu olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder