Bu Blogda Ara

İSPANYOLET SEVDASI

Pencerelerime eski usul, ispanyolet kilitlerden takmaya karar verdim, verdim de, benim vermemle bu iş olmuyor. Aradım, taradım. Deli oldum. Bulamadım.
Aslında buldum, ama bulduklarım tam bir felaket. Tasarım kötürümleri hepsi, sanki, sanki gerçekten sakat gibilerdi hepsi.
Bu işi en iyi İngilizler yapıyor, asaletlerinden olsa gerek...Oldukça naif işlemeler, ince bir zeka gerektiren dönüşler, yay gibi açılan, yuvasından kaymadan tık diye yerine oturan,  sanki hepsi ince narin bir balerinmiş gibi.
Bu yüzden vazgeçtim, başka bir bahara sakladım bu sevdayı.
Merak edenler olursa, en iyileri www.arciron.com da bulabilir, ama İngiltere' den ithal ederek...

1 yorum:

  1. Bu sevda bende de var. Ama ne para ne de ev var elimin altında yapılacak. Merhaba. Çiğdem ben, Ada kızın annesi.

    SAĞOLSUN AYSUN.

    Yeni arkadaş bulmaya bayılan anneÇiğdem

    YanıtlaSil