Bu Blogda Ara

BALON KADEHLER


BALON KADEHLER, kırmızılı balonlar..............
Fransızlar, su gibi içtikleri kırmızı şarabı isterken şöyle derler:
UNE BALON RED SIVOUPLE!!!!
Yani bana bir balon kadehte kırmızı şarap lütfen.
Öyle narin ve öyle hoş bir tınısı vardır ki, kırmızı şarap sanki bu balon kadehler için yaratılmıştır. Bir çok markası vardır, ama bence en en iyisi Schott olandır. Aman ha, taklitlerinden sakınınız, hani herkesin her yerde içtikleri gibi...
İhtiyacınız varsa, Schott alın derim. ....Dedi bana bir üstad.
Söz dinledim, aldım....iyi ki de dinlemişim sözünü, severim söz dinlemeyi.
Gerçi çok içme diyor bana o üstad ama, farkında olmadan kediye fare önerdi.
Başımı döndürdü... neden mi?
Camının inceliğiyle, tınısıyla kulağıma fısıldadığı o naif şarkıdan
Camının şeffaflığıyla, içindeki kırmızıyla yıkanmış seksapelinden,
Camının derinliği, tüm aklımı yutmasından...
Sanki, içinde dans eder kırmızı şarap, CARMEN gibi. Bir elimle Schott tutarken, diğer elim içinde savrulan kırmızı, o işveli cilveli kıza dokunur...Eteklerini savurur bir uçtan diğerine, gözlerimle severek takip ederken onu, alkışlarım bakışlarımla, yudumlarım...içime akar o sıcak ritmi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder