Bu Blogda Ara

OYUNCAK DÜKKANI




Bugün öğlen Maçka Parkı’nda biraz yürüdüm, hem yürüdüm, hem yazdım, aklıma yazdım.
Bütün o söylediklerini bir bir aklıma yazdım.
Hafif yağmur da ıslattı yüzümü, ohh dedim derinden.
Sabah erkenden yeni bir müşteri adayı aradı, oyuncak mağazası açıyorlarmış.
Klasik olarak logo, amblem, kurumsal kimlik vss. ihtiyaçları varmış.
Tabii bir de motto.
Motto dediğimiz şey, markanın verdiği mesaj.
Parkta hep onu düşündüm.
Oyuncak mağazasının mesajını...Ne olmalı? Nasıl olmalı? En güzeli olmalı. Hadi siz de düşünün, çok heyecanlandım.
İçim kıpır kıpır yine.
Yeni aşk, evet evet kesin öyle.
Her daim kalbim dilimin ucunda atıyor.
Galiba buldum.

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Yeni bir göz, farklı bir pencereydin bana aklından geçenlerle. Şimdi bir de, yeni bir kalem olarak eklendi hayatıma vasıfların...Hep yaz, çok yaz...Buraya kadar okuduklarımı okuyup geçmedim, kendime sakladım...

    YanıtlaSil
  3. Pınarcığım, sen benden de güzel yazıyorsun, kaleminden bal damlıyor.

    YanıtlaSil